Örende Gün Batımı

Örende Gün Batımı
Burhaniyeli Sevil

2 Şubat 2012 Perşembe

YİNE AKŞAM OLDU :)


Bu gece yine her akşam ki gibi kestaneler sobanın üzerinde yerini alacak  eee ne demişler KESTANE KEBAP YEMESİ SEVAP dememişlerse de ben dedim :) Tabi birde doğadan yeşil  
fincanımda bitki çayı olması gerekirken sütlü kahve var ne yazık ki :) Ben bitki çayları içemiyorum.. Vee sütlü kahveme eşlik eden kekim var adı ISSIZ ADAM KEKİ.. hani şu
filmde ki meşhur kek havuçlu ve tarçınlı.. İtiraf etmek gerekirse ben hiç tarçın yiyemiyorum
bu tabağı anneme ikram ettim ben sadece 1 lokma  tattım.. (yaparken yiyebilirim sanmıştım) :(

Geceniz mutlu huzurlu ve sıcacık kestane tadında geçsin.. Kahvenizi paylaşmayı unutmayın
Hoşça kalın SEVİL..

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...