Örende Gün Batımı

Örende Gün Batımı
Burhaniyeli Sevil

14 Şubat 2012 Salı

Sevgi Günü

Bugün dünyaca kutlanan sevgililer günü bir nevi sevgi günü aslında..
Benim sevgilim yok diye hayıflanmak yerine sevdiklerimizi mutlu etme ve onlarla mutlu olma günü.Belki minicik yüzlerde tebessüm belkide şükran duyulan anneye öpücük, ya da şaşırtılarak mutlu edilen bir arkadaş günü..
Bugün ben hayalimi bir parçada olsa gerçekleştirdim diyebilirim.. Elimde iplere bağlı şişirilmiş balonlarla kapısına gidip birini mutlu etmekti hayalim.. Bugün erkenden kalktıp ve üzerinde sevgililer günün kutlu olsun I love you yazılı kırmızı kalp balonlar aldım şişirip iplere bağladım 2 tanesi patladı anneminde ödü patladı hehehe.. Baktım balonlar uçmuyor yerlerde bende dedim kendi kendime VERDİĞİM ÇOCUK YADA KİŞİ BU BALONLAR NİYE UÇMUYOR DERSE NE DİYECEĞİM.. BALONLAR UÇAR ÖZGÜRDÜR AMA BU BALONLAR UÇMUYORMU DİYECEKTİM..Vazgeçtim bıraktım öle sonra öğleden sonra komşum çağırdı (süpriz yapacak olduğum arkadaş) bahsedince lütfen yine yap dedi :) Eve gelip İnmiş balonları şişirdim ve kapısına gittim 2 çocuğunun ve arkadaşımın yüzleri görülmeye değerdi.. Çok mutlu oldular birerde Hüptirik verdim keyiflerine diyecek yoktu.. Benim için güzel bir gündü.. Sohbet ettik patik ördük fıkralarla süsledik muhabbeti eve gelip yemekleri de döktürdüm :) hayalimi azda olsa gerçekleştirmiş olmanın verdiği mutlulukla güzel geçti günüm..
Not: bu balonlar netten alıntı ama benimde aynısıydı.. (foto mak.Şarjı bozuldu) :(
    Gün henüz bitmedi sevgiyle kalın.. SEVİLin..

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...