Örende Gün Batımı

Örende Gün Batımı
Burhaniyeli Sevil

12 Şubat 2012 Pazar

Kınayı severim

    
 Bir ay önce akrabamızın sünnetine gittik o zamandan beri ellerime kına yakmak istiyordum dün gece saat 2 de hiç üşenmeden odamda halının üstüne oturdum eski bi kase aldım içine minik dağıtılan kına keselerini açıp açıp döktüm kınayı hazırladım ve bi güzel avuçlarıma yaktım bi süre öyle yattım saat ilerleyipte uyku basınca kalkıp eki bi bez yırtıp ellerime bağladım. Çocukluğumda ki bayram arifelerinde yaktığım kınalar geldi aklıma ve yüzümde kocaman gülümsemeyle mis gibi kına kokusunda uyudum.. 
      Biz üç kız 1 erkek kardeşiz.. Annem her bayram arifesi akşamında ablamlarla bana kına yakardı, ellerimizi yumruk yapıp gazete kağıdıyla sarardı üzerine de bez sarardı, biz kızlarla uyumadan önce boks yapardık hehehe.. Sabah uyanınca bahçemizdeki çeşmeyi ilk kimin kapacağı kimin yıkayacağı yarışı olurdu, bir an önce yıkayıp wc ye koşmak içindi acelemiz,, buruşmuş parmaklarımızdan temizlemek çok zevkliydi kınayı.Herşey kalabalıkla güzeldir der hep annem ve gün gelir kavgalarınızı bile özlersiniz sözünü hatırlıyorum.Şimdi annem abim ve ben yaşıyoruz. Ablalarım evli biri gurbette biri memleket içi gurbette !!
    ''Hayallerin yerini hatıralar almaya başlamışsa, yaşlılık başlamış demektir''.. 
 Bu sözü çok severim her anım gözümde canlandığında illa bu sözü hatırlarım..

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...