Örende Gün Batımı

Örende Gün Batımı
Burhaniyeli Sevil

20 Nisan 2012 Cuma

Düğün anı defterim

Nasıl beğendiniz mi?
kendim tasarladım düzen tamamen bana ait.. defteri kapladım ve süsledim ama tek sıkıntım millet o kadar çok beğendiki yazmaya kıyamadı hehehe.. zorlamayla 8 kişiye yazdırabildim yazan yazmayan kendi bilir ben her halukar da doldururum nede olsa :))) maksat özencimi yaptım mı yaptım ;) Şimdi sıra nişan tepsimi yapmaya geldi onuda paylaşırım sevgiler..

Süsleme Malzemelerine 10 tl Deri kaplı deftere 10 tl saten kumaş ve tüle 10 tl ödedim toplamda 30 tl harcadım ama nişan tepsim, sepet ve daha birçok süsleme yapılabilir :)

4 yorum:

Hayat Mutfakta Güzel dedi ki...

ömür boyu mutluluklar diliyorum...
defter çok şirin olmuş, ellerine sağlık...

Sevil dedi ki...

Teşekkür ederim iyi dilekleriniz için amin sağolun

görkemli dedi ki...

çok güzel olmuş ellerinize sağlık..

Sevil dedi ki...

çok teşekkkürler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...