Örende Gün Batımı

Örende Gün Batımı
Burhaniyeli Sevil

26 Şubat 2012 Pazar

Lens Aldım :)

Uzun zamandır lens almayı istiyordum netten bir çok marka araştırdım
içeriği ve tavsiyeler üzerine Bausch & Lomb markasında karar kıldım
Burhaniye'de hiç denk gelmemiştim dün gözlük bakmaya gittim hiç bir model beğenmeyince birinin lens sorduğunu duydum baktım benim aradığım marka hemen hiç düşünmeden lıght green dedim ve aldım (3 aylık kullanım).. Ablama gittim takmaya çalışıyoruz olmuyor çok ince o bana uğraşıyor ben ona,, en sonunda ablamın tek gözüne takmayı başardım :) diğer gözünede denedim 4 parmağımla sol gözünde işleniyorum kirpiği lensi katlıyor hadi lens suyu dök uğraş uğraş sonunda başardım :)) ama gözü acayip kanlandı ve acıdı.. Bir çok fotodan sonra Bana taktık oda yardım etti ama ben kendim taktım :) kutuda yeşil yazmasına rağmen içinden mavi lens çıktı hehehe yada mavi gibi duruyor bende anlamadım.. Ama beni çok değiştirdiği kesin ben çok beğendim böylece almayı çok istediklerim listesinden önemli bi madde silinmiş oldu.Bakın bakalım nasıl olmuşum ;)
Ben kapalı değilim arkadaşlar tamamen poz amaçlı.. Resmen mavi duruyor sizcede öyle değil mi?
Burda rengi biraz daha belli lıght green (yeşil) ama yinede bana yanlışlıkla mavi sattılar gibime geliyor :)))

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...