Örende Gün Batımı

Örende Gün Batımı
Burhaniyeli Sevil

26 Şubat 2012 Pazar

Pembe Ajandam

Avon Pembe Ajandam 2012

Avon 2012 Ajandası alarak, Avom Meme Kanseri ile Mücadee Projesi etkinlikleri kapsamında Türk kanser araştırma ve Savaş Kurumu ile yapılan bilinçlendirme çalışmalarına fon yaratmak amacıyla kullanılıyor..
     Ben çok beğendim içinde 15 ünlü kadının fotoğrafı var arka sayfada ise Meme Kanseri ile Mücadele hakkında kadınlara vermek istedikleri mesajlar bulunuyor.. Ve ajandanın sonlarına doğruda erken teşhisin önemi ve Kendi kendine Meme muayenesi nasıl yapıldığına dair resimli açıklamalar bulunuyor.. Ben çoktandır almayı düşündüğüm bi ajandaydı bu kadar yararlı bilgilerle donatıldığını bilmiyordum çok severek kullanıyorum. 

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...