Örende Gün Batımı

Örende Gün Batımı
Burhaniyeli Sevil

29 Ocak 2012 Pazar

Ören Yürüyüş yolu

ÖREN  yürüyüş yolunda mp3 dinleyerek yürümekten çok zevk alıyorum. Genelde bu mevsimler kimseler olmuyor, bir banka oturup denizi seyredecek olursanız kumsalda el ele gezen çiftleri görmek mümkün. Deniz çarşaf gibidir dalgasız ve durgun kuş sesleri eşliğinde izlemek tarifsiz bir huzurdur. Soğuk nedeniyle çok fazla oturmam bankta, Ören meydanını gezer tekrardan yürüyüş yolundan burhaniye ye yürürüm, yoldaki sıra sıra dizilen çamlardan dökülen çam fıstıklarını da toplamayı ihmal etmem :) Vallahi geçen yürüyüşümde 1 kase toplamışım ilk irmik helvası deneyimimi de o topladığım fıstıklarla gerçekleştirdim :) Sonuçmu çok başarılı oldu ellerime sağlık.. Bugün pazar ve aklımda Ören'e yürümek vardı ama migrenim tutmuş bi şekilde uyandım ve doğal olarak keyfim olmadığı için gidemedim napalım kısmet bi dahaki haftaya..

5 yorum:

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Merhabalar,
Öyle güzel anlatmışsın ki?
Ben de o güzellikleri yaşamak istedim.Yüreğine sağlık canım.
Sevgiler...

Sevil dedi ki...

Merhaba Seval hanım teşekkür ederim İnşallah bir gün burhaniye'yi ziyaret etme fırsatı bulursunuz ama o güne kadar ben size bi nebzede olsa tanıtıcam :) iyi günler

görkemli dedi ki...

deniz olan bir şehirde Tekirdağda büyüdüm..Bilirim o zevki:)Şimdi ise İzmirin bir dağ eteğinde kasabada yaşıyorum.Denizi görebilmek için araçla 15 km gitmem gerekiyor.Siz anlatınca kaybettiklerimi daha bir özledim.Çok şanslısınız:))

Sevil dedi ki...

Benimde hayalim hayatımın sonuna kadar izmirde yaşamak benim açımdan da siz şanslısınız :) Ben izmire hiç görmeden aşık oldum sonra bir kaç semtine gittim konak kemer altına sahiline gittim tamam dedim izmir benim şehrim.. Değişelim mi :))

görkemli dedi ki...

:))İzmir gerçekten çok çok güzel.İnsanları ve her bir taşıyla tam bir medeniyet ve özgürlük şehri..Benim tek sıkıntım deniz kenarında olmamam.Ama yine de seviyorum tabi ki.Yolunuz düşerse beklerim :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...