Örende Gün Batımı

Örende Gün Batımı
Burhaniyeli Sevil

24 Mayıs 2012 Perşembe

Nişanlandım


13 mayıs 2012 gecesi nişanlandım..


4 mart tanışma
8 nisan söz
13 mayıs nişan
26 haziran düğün
Her ay bir tatlı telaşe yaşıyoruz, art arda denk geldi demek ki nasip olunca çorap söküğü gibi hemencik oluyormuş :) 


tam 1 ay kaldı düğüne hazırlıklarımı tamamlamakla meşgulüm,.  düğün salonu sözden hemen sonra tutuldu nikah işlemleri yapıldı,davetiyeler çoktan basıldı, eksikler alınıyor, ev tutuldu, temizlik yapıldı, mutfak dolapları değişiyor, perdeler ısmarlandı, beyaz eşya geldi kuruldu, bu hafta sonu mobilyamız alınacak benim çeyizim gidecek yerleşecek çok iş var
çoookkk..
NOT: bu gördüğünüz nişan yastığını da ben yaptım.. Herkez bayıldı çok şık bi nişan yastığı oldu, tamamını gösteren bi  fotosunu fikir olması açısından yayınlıycam.Tamamını kendim tasarladım, evlendikten sonra orta kısmına fotoğraf koyup çerçeve olarak kullanıcam, bebek oluncada beşiğine koyup takı yastığı yapmayı düşünüyorum :)
<Dualarınızı eksik etmeyin nazarsız, kazasız, belasız yuvamı kurayım aminnnn mucckkkk öpüldünüz>

2 yorum:

Asli dedi ki...

mutluluklar dilerim:) banada beklerim:)

uyuyakalanguezel.blogspot.com

Igne oyam dedi ki...

ALLAH tamamına erdirsin bi yastıkda huzurlu bi şekilde yaşlanın canım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...