Örende Gün Batımı

Örende Gün Batımı
Burhaniyeli Sevil

5 Şubat 2012 Pazar

İşte Ben

  • 12.03.1983 yılında burhaniye öğretmenler mah.de doğdum balık burcuyum anem ve abimle yaşıyorum iki ablam var evli babamı 2009 yılında kalp krizinden kaybettik..Abim ve ben bekarız :)
  • Kendimi kısaca dürüst ve sıcak kanlı olarak tanımlayabilirim.
  • Yalandan nefret ederim karaktersiz insanların yalana başvurduğa inanıyorum.. Yalancı insanlara hayatımda yer yoktur..
  • Kitapları seviyorum çok küçük yaşta romanlarla tanıştım çocuk kitapları yerine romanları okurdum kütüphaneden, ansiklopedi ve sözlükler okurdum.. Şimdi hala kitaplar alırım ve her gece yatmadan okurum, Düzenli gazete alıp okumaya çalışıyorum ben netten kitap yada gazete okumayı sevmiyorum dokunarak okumak farklı bi duygu..
  • Hayatımda hiç çay içmedim farklı zamanlarda iki kez çok ısrar ve hatır için birer çay bardağı içtim (ama gelip bide bana sorun nasıl içtim) akşamına istifra tabi :) Şaşılacak bir durum varki oda çok çok uzun zaman önce babamın kahvehanesinde yardım amaçlı ocakçı olarak çalışmış olmam tahmin edersinizki yine çayı sevdiremediler ve içmedim Aslında alışmayı ve içmeyi çok istedim misafirlikte sorun oluyor ısrarlar neden niçinler.. Çok uzun yıllar günde iki fincan nescafem vardı ama onuda istemiyerek bıraktım nescafe markasını değiştirince içemedim bi süre şimdi çok nadir bi fincan içiyorum.
  • Tarçın,Çörek otu ve çilekli bi ürün yiyemem sadece çileği meyve olarak ve reçel olarak tüketirim..
  • Hayvanları çok severim her evcil hayvanı beslemişimdir,kedi,köpek,tavuk,civciv,tavşan,balık,muhabbet kuşu,kanarya,hint bülbülü,ördek.. Çocukluğumdaki olumsuz bi anı yüzünden kedileri sonradan sevmedim karşıdan baktım hep hiç okşamadım.. Kedi sesi duyduğumda ürker bi tuhaf olurdum.. Şimdilerde biraz aştım ve karşıdan severim.
  • Karanlıkta ve yalnız uyumayı severim, üzerimde mutlaka örtü battaniye ya da yorgan olacak ve çeneme kadar deyecek :) yanımda yeğenim uyuyorsa ben sabaha kadar uyumuyorum demektir..
  • yürüyüş yapmayı çok seviyorum nereye gittiğimin bi önemi yoktur, yürürken kafamı boşaltırım ve bana çok iyi gelir.
  • Gülmeyi çok severim her zaman güleçimdir, utandığımda heyecanlandığımda bir parça sinirlendiğimde bile gülmeye vuruyorum.
  • Ahşap boyamayı, örgü örmeyi kısaca el sanatlarını çok seviyorum
  • Araba kullanmayı hiç sevmeyen ve yolculukta bile kötü olan biri olarak geçen sene eylül ayında ehliyet aldım :) resmen piskolojim bozuldu hehehe.. Aksaraya ablamın yanına gittim iki kere trafik kazası yaptılar hafif atlattık ama sağolsunlar benim korkuma artı kattılar şimdi taxiye bile binince kendimi kasıyorum :) birgün kendi arabam olursa süre süre korkumu yener alışırım diye düşünüyorum..
  • Vee birde yemek konusu var tabiki ahh ah.. Çok seviyorum ben yemeyi ya resmen mutlu oluyorum bide jet hızıyla yediğim için hehehe kg alıyorum bahar gelsede yürüsem :) Abur cubur çok yerim bütün gece ağzım hiç boş durmaz kraker pek sevmem hep bisküvi olacak yediğim içtiğim tatlı olacak :)      işte böyle kendimi samimi olarak bir parça anlatmaya çalıştım sempatik ve güleç olan ben Sevil..    NOT: Bloglar arası Mimleme olayını yeni öğrendim kendi kendimi bi nevi mimlemiş olarakta düşünebiliriz :)))

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...