Örende Gün Batımı

Örende Gün Batımı
Burhaniyeli Sevil

26 Ocak 2012 Perşembe

TAKI TASARIM

Ben uzun yıllar el sanatları kurslarına gittim ve takı tasarladım pazartesi günleri 'hamarat eller kermesi kadın platformu' nda sergimiz  vardı annemle birlikte  hem tasarladığım el emeklerimi ve takılarımı pazarladım aynı zamanda da bu platformunda başkan yardımcısıydım.Yaz sezonunda ÖREN'de belediyenin bize sunduğu dükkanda nöbetleşe yapılan günlerde satış yaptım iyide para kazandım hani ;) Yazın zeytin festivallerinde Ören meydanına kurulan satış yerlerinde hem festival dahilinde yöneticilik yaptım hemde satış.. Yurt dışından gelen müşterilerimiz vardı çoğu takılarımız yerli yabancı bir çok insana ulaştı.. Benim tarzım tasarlıyor olmamdı kimsede olmayan ve tek yapılıyor olmasıydı, öğrendiğim bir kaç tekniği harmanlayıp ilginç takılar yapabiliyor olmamdı.. O dönemler kazançlı eğlenceli ve yoğun geçen bi dönemdi.. Babamı kaybedince sergiyi dükkanı herşeyi bıraktık, 25 (orta yaş ve üzeri) kadınla uğraşması da ağır gelmeye başladı bana herşey anlamsızlaştı, sorumluluklarım dan vazgeçtim istifa ettim ve başkan yardımcılığını bıraktım.. Bu gece anladım ki ben boncukların renkli büyüsünden vazgeçmemişim sadece ara vermişim oysa bana bıkmışım gibi geliyordu.Bu akşam alt komşumuz evdeki yapılmış koca bir koli takılarımıza bakmak için geldi çocuklarına ve kendisine hediye ettiğimizin haricinde almak istedikleri de oldu ve indirim dahilinde satış yaptık :) Ören festivalinde aldığım teşekkür belgesi aşağıda.

2 yorum:

görkemli dedi ki...

merhabalar:)
Bence her insana özgü bir yetenek vardır önemli olan onun farkında olabilmek ve geliştirebilmek..Tüm acıları,sevinçleri,umutları onunla paylaşıp aşmak en güzeli olsa gerek.Başarılarınızın devamını dileri;)

Sevil dedi ki...

Merhaba Size yürekten katılıyorum çok teşekkr ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...