Örende Gün Batımı

Örende Gün Batımı
Burhaniyeli Sevil

30 Ocak 2012 Pazartesi

BURHANİYE MEYDAN

Burhaniye meydanı genelde kalabalık olur kışları da mutlaka bir kaç kişi olur bu fotoyu netten aldım hiç bu kadar durgun görmemiştim. Merkezde işiniz varsa mutlaka meydana uğrar ya da etrafından geçersiniz sol tarafta otobüs ve dolmuş taxilerin durağı var genelde banklarda bekleyen yolcular çok olur.. Sağ tarafta ise bankalar var büyük dolmuşların yolcu aldığı durak var
Çarşımız çok kalabalıktır yazın bu kalabalık 3 misline çıkabilmekte.. Bu meydan da zeytin festivallerinde ve milli bayramlarda halk oyunları ekibi gösterisi ve paneller, halk konserleri yapılıyor.. Geçtiğimiz günlerde Deve güreşi yapıldı ve meydan da deve sucuğu satış yerleri açıldı 3 gün festival süresince halkımız satış yapabildi.. Ben meydanı seviyorum her yer elimin altında gibi geliyor bi tur atsam rahatlıyorum :)
Meydanda halk oyunlarından bi kare.. Bu tarafa doğru bakan güzel kız ablamın kızı olur :)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...